"ami megdöbbentő, hogy nem is akarnak."
Ebből viszont a piac működésének törvényszerűségeinek alapján az következik, hogy vagy nem jó a termék, vagy nagyon könnyű eladni és nem érdekli őket a gondolkodó vevő :)
Viszont az, hogy nincsenek hagyományos módszerekkel operáló értékesítők, azt jelenti, hogy nem jó a termék, hiszen különben azonnal behatolnának abba a résbe, amit hagytak nekik a nem hagyományos módon operáló, kizárólag a hirtelen felbuzdulásra építő eladók. Kíváncsian várom majd iceride ellenérveit.
"És mert erre is úgy tekintek, mint bármelyik más AmWay-es agymosásra"
Igazából az, hogy az AmWay értékesítés félelmetesen hülye agymosás keretében zajlik, nem jelenti, hogy rosszak a termékek (persze lehet, hogy azok).
Az a dráma, hogy valójában teljesen jó volna a koncepció, hiszen az MLM módon terjesztett termékek anélkül kerülhetnének el a fogyasztóhoz, hogy különböző árdrágító folyamatokon keresztülmennének. Sajnos az MLM ötlet szellemében működő MLM-t még nem láttam. Itt is elválik a gyakorlat az elmélettől.