SindbaD Creative Commons License 2006.02.15 0 0 157

"ami megdöbbentő, hogy nem is akarnak."

Ebből viszont a piac működésének törvényszerűségeinek alapján az következik, hogy vagy nem jó a termék, vagy nagyon könnyű eladni és nem érdekli őket a gondolkodó vevő :)

Viszont az, hogy nincsenek hagyományos módszerekkel operáló értékesítők, azt jelenti, hogy nem jó a termék, hiszen különben azonnal behatolnának abba a résbe, amit hagytak nekik a nem hagyományos módon operáló, kizárólag a hirtelen felbuzdulásra építő eladók. Kíváncsian várom majd iceride ellenérveit.

 

"És mert erre is úgy tekintek, mint bármelyik más AmWay-es agymosásra"

Igazából az, hogy az AmWay értékesítés félelmetesen hülye agymosás keretében zajlik, nem jelenti, hogy rosszak a termékek (persze lehet, hogy azok).

Az a dráma, hogy valójában teljesen jó volna a koncepció, hiszen az MLM módon terjesztett  termékek anélkül kerülhetnének el a fogyasztóhoz, hogy különböző árdrágító folyamatokon keresztülmennének. Sajnos az MLM ötlet szellemében működő MLM-t még nem láttam. Itt is elválik a gyakorlat az elmélettől.

 

Előzmény: Anti-timeshare (156)