"Ezeket az eseteket próbálom megkeresni én is. De nem találom sehol."
Én sem, de nem is keresem olyan nagyon. Nekik kéne meggyőzni erről, de nem tudnak :) Olyan érvekkel legalábbis, amikkel eddig találkoztam.
"Tehát az értékesítő nem hazudott, csak nem mondott el mindent."
Lehet, hogy sehogy, dehát ez minden üzletben így van. Ha elővigyázatlan voltál és jogi, fogyasztóvédelmi, stb. úton nem érsz el eredményt, akkor nem tehetsz mást, mint ahol lehet, hirdeted a tapasztaltakat és lehetőség szerint igyekszel mindenkit távol tartani az adott cégtől. Lásd eme topic címét:)
Igazából miért nem ugyanúgy gondolkodsz erről, mint bármi más termékről?
Veszel valamit és nem azt kapod, amit vártál. Visszamész és panaszkodsz. Ha inkorrekten kezelik a panaszod, a bolttal van bajod egyelőre, nem a termékkel. Ha minden boltban hasonló tapasztalatok fogadnak, akkor az már több, mint gyanús. Akkor előbb-utóbb a polcon rohad meg a termék és szép lassan megszűnik. De ha a boltban ki van írva az ár és a másik polcon hasonló termék van féláron, akkor te vagy a ludas... Ráadásul ha már a boltba érkezve ostoba és agresszív eladó támad le, akkor remélhetőleg azonnal távozol, vagy egy kis eszmecsere után :)