Megint egy aranymondás:
Olyan vevő nagyon kevés van, akinek nincs üdülési joga, de szeretne egyet, ezért megkeresi az üzletkötőt.
Miért nem fordítanak rá valamennyi pénzt, hogy a time share előnyeit tisztán bemutassák? Van magyar time share értékesítő szövetség és rengeteg nemzetközi, de nem bírnak pár száz ezer forintot rászánni arra, hogy legyen egy web oldal, legyen egy-egy újságcikk ami a valós előnyökről beszélne. Ennek az egyik lehetséges magyarázata, hogy nincs is előnye.
Olyan viszont nagyon sok, akinek már van, és vesz mégegyet (kettőt, hármat, akármennyit).
Egy tipikus becsapás mostanában, hogy aki szeretné eladni a jogát azt csalók újrabepalizzák és eladnak neki egy másikat (a másik topikba tettem be angol leírást).
Ez azt mutatja, hogy a termék jó, csak épp magától sosem próbálja ki az ember. :)
A :) jelet nem én tettem ki, látszik, hogy te sem gondolod ezt komolyan.