Nos én elolvastam az előzményeket, sőt voltam egy előadásnak nevezett agymosás próbálkozáson, tehát gondolom bátran nyilváníthatok véleményt:
- Az előadás végén feketén-fehéren kiszámoltam az ügynöknek, hogy miért nem éri meg az általa adott "ajánlat". Bár az előzmények miatt és az előadáson tapasztaltak miatt eszembe sem jutott volna befektetni, de ezen a ponton értelmes, számokon alapuló válaszok esetén még javíthattak volna a helyzeten. Nem volt érdemi válasz, kliséket hajtogatott, mint egy betanított majom.
Milyen sales-es az ilyen?
- Miután nem tudott válaszolni, egy ujjcsettintéssel odaintett egy másik ügynököt, aki majdnem felére engedte az árat.
Ez vajon normális üzleti magatartás?
- Kértem, hogy a módosított ajánlatot írják le, elviszem, gondolkodom rajta egy hetet, majd jelentkezem. Nem írt le semmit, sőt az általam lejegyzett adatokat is csak azért tudtam kivinni, mert durván viselkedtem :)
Ez vajon normális üzleti magatartás?
Tehát összefoglalva: adott egy olyan ajánlat, ami több milliós befektetésről szól. Minden normális üzletkötés esetében az ilyet meggondolja az ember, értelmes alkut folytat, árajánlatot kap, elemez, tájékozódik, majd dönt. Ezeknek egyike sem volt adott, tehát egy szélhámos balekfogó banda benyomását keltő csapat volt ez.
Hab a tortán: a telefonos invitáláskor különböző ajándékokat ígértek be, csak azért, hogy végighallgassuk az az előadást. Sajnos feleségem emiatt akart elmenni. Milyen érdekes, hogy a beigért ajándékok minden ügyfél esetében ugyanazok voltak: üdülés. Fura, hogy a többiféléből más nem került elő... Ez vajon normális üzleti magatartás?