Srácok egy fontos alap témáról nem fórumoztunk még, én a kis off felvetem a témát amire sokan - én biztos - kíváncsiak és szerintem fontos is :
-hogyan kell használni egy DL-t, 650-est illetve 1000-est?
A kereskedő, szervíz mindent elmond mit-hogyan azért, hogy a megszerzett - megszeretett álom- motor szépen, megbízhatóan működjön?
Vagy mindegy? Beindítja a dolgozó és kapcsolgat, + forgatja, + nyomja-húzza a féket, + terheli utassal + teherrel, aztán vagy jól csinálta vagy "Arról viszont már sok rosszat hallottam" eset lesz a gépből.
Szerintem ezek a gépek jók és vannak olyan "üzemeltetési elvárások" amiket a hosszantartó - láttátok a 140.000 km-es kilométer órát a DL1000-ből - használhatósághoz muszáj betartani.
Nem csak sablon dolgokra gondolok - üzemi hőfok elérése előtt ne pörgesd, stb. - hanem ... vagy nincs ilyen?
A fórum látogatói többség " kezdő" DL-es, hogy fogjátok használni?
Jó lenne a motor lehetőségeihez képest a legjobban koptatnátok, mert hadd tartsam jó gépnek amit majd használtan megveszek tőletek !
Biztos vannak - köntörfalazás nélkül ( magyarán : őszintén ) - amiket lehet 1 DL-el és amit nagyon nem vagy - ha hosszú használatott szánunk a gépnek - inkább ne!
Biztos értitek mire gondolok!?
Pl.: a vizet, mint rozsdásító közeget ...
![](https://img.index.hu/imgfrm/3/0/5/3/THM_0001243053.jpg)