tittadili Creative Commons License 2006.02.07 0 0 487
Nekem jelen pillanatban a Mosler szimpatikus. Szép az autójuk és nagy dolog, hogy egy pici cég tudott egy olyan ütöképes autót összehozni, ami elporolja a Porschét, Ferrarit... Ez a számomra olyan dolog, ami tiszteletett és elismerést érdemel. Tulajdonképpen a Porsche márkát is ezért szeretem. Ök is elmentek Le Mans-ba a háború után és odaálltak a rajtvonalhoz egy autóval, amit egy sufniban kalapáltak és egy tuningolt bogár motor hajtott....  /1100 cm és 45 le. /Közben már futottak az 4 literes 12 hengeres Ferrarik, 7 literes Fordok... "Az 1951-es Le Mans-i 24 órás versenyt végülis egy 3,4 literes Jaguar nyerte meg, másodiknak egy 4,5 literes Talbot jutott a célba. Harminc jármü esett ki a versenyböl, s a pilóták között olyan hírességek, mint Moss, Fagio, Trintignant és Gonzalez. A kis Porsche pedig csak futott, futott és futott. Huszonegyedikként ért célba, de ami a legfontosabb: az 1100cm-es géposztályban kategóriagyöztes lett. Rekordidö alatt!"                                                                            "Az elsö korszak számukra 1967 végéig tartott. Eddig versenyzett ugyanis Porsche csupán kis sportkocsikkal a lökettérfogat szempontjából nagyon is fölényben lévö versenytársakkal szemben. 1966-ig például sose volt a Porschénak 2000-cm-en felüli kocsija."                            "Az óriásokat verö zuffenhauseni  törpék tehát az egész világon tekintélyt szereztek."      / Almássy Tibor: Autóversenyzök, versenyautók /