Törölt nick Creative Commons License 2006.02.05 0 0 10267

Laci Bácsi!

 

A vasúti utazás kis távolságra kevésbé veszik igénybe az emberek.

 

Elhangzott a 19% vasút a 81% busz.

 

3200 település van.

Egy részén nincs vasútállomás sem. Kb 2700 településen nincs vasútállomás!

 

A 60-as 70-es években előrejelezték az elvándorlást.

 

Tudták a vidékiek akik eddig mellékvonal melett laktak, azok városokba fognak áramlani.

 

A gondom az, hogy ha én utazok a vasút nem bíztosít kínálatot mindenütt.

Nincs kínálatri menetrend.

 

Le kéne választani a nagyvároskörnyéki megyeszékhelyhez köthető feljeszthető vonalakat a nem fejleszthető préri vasutaktól.

 

A "prérin" Siklóson, vagy Kondoroson nincs olyan ami generálna forgalmat , a valódi központ Pécs a másik esetben Békéscsaba.

 

Én magamról szólva:

 

Vasúttal is busszal is utazok.

Múlt hónapban 1487 km tettem meg vasúton és 1630 at busszal.

 

Egyik irányban busszal megyek a másik irányban hazafelé vonattal.

 

Busz se fed le minden időpontot!

Másik gond az hogy 1 sört se lehet meginni, mert 3-4 órát kibírni nehéz, van amikor 7-8 órát is ki kell busznál ha egybefüggő és hosszú az út.

 

Én a megyszékhely környéki vasutaknál /mellékvonalak/ látnék fantáziát!

 

A reggeli 30 perces a napközbeni óránkénti közlekedés sokat segítene kínálati lenne a menetrend.

 

Ha a 2-es vonalat megtámogatták (vicinális jelegű az is V,max 60 km/h), akkor pár vidéki vonalat meg lehetne menteni, ha az összest nem is, amelyek természetvédelni területen haladnak, és konkrétan tudod TE is melyik re gondoltam.