eR-dei Creative Commons License 2006.01.29 0 0 3128
Ez az integrációs elméletnek a hatása. Erről mondjuk sokan, hogy átestek a ló tulsó oldalára.
Három hibát látok a :
1) nem érdemes a svéd iskolák anyagi és szakmai szintjével összehasonlítani a magyart, ez az érvelés téves és hamis - sajnos.

2) A magyar iskolarendszer sajnos még mindíg hagyományos, ezért a minisztérium elképzelése voltaképpen csak az alsó 4 osztályra korlátozódhatna, így a magyar iskolarendszer erre a törvényre alkalmatlan (6 osztályos elemikre volna szükség).
Mert akkor az alapképzésben megvalósulhatna az esélyegyenlőség megteremtése, közfokon pedig a verseny.

3)Nem hiszem, hogy a sorsolásos rész megvalósítható ezért fölösleges.

Egyébként egyetértek azzal, hogy a középiskolába érkező diákok rettenetes tudásbeli különbségekkel érkeznek a középfokra, valójában, a tanítók felelőssége vitathatatlan ebben a dologban...
Előzmény: tibra (3125)