DAVIDMOLNAR
2006.01.28
|
|
0 0
69418
|
Hogy nem megy, az tény. Viszont nyakig pakolva ugyanúgy nem megy. Az én egynyolc szívódezsőm gyári teljesítményspecifikációi az 1.3 CFI-nek felelnek meg, tehát ezzel hasonlítanám leginkább össze. A kollégámnak van egy ilyen Escortja, abban 130ekm elvileg, az enyémben 200ekm. Az övében az elmúlt évben cserélni kellet lambdaszondát, sebességjeladót, alapjárat motort (a többit nem említem, mert dezsőben is benne vannak, tehát elpusztulhattak volna). Persze sokat kellett matyiznia vele, mindeközben nem húzott a moci, fulladozott, rángatott és nyelte a benyát. Az enyémben eddig izzítógyertákat kellett kicserélni, azt is megoldottam sk.
Füstölni az enyém 3000rpm felett kezd, így télen pl. a piroslámpánál látványosan jobban füstölnek(valszeg hideg) benyás motorok.
A porlasztócsúcson mit kell matatni?
Ne érts félre, nem istenítem a dieselt, csak kicsit mellbevágott a "szar és ennyi" kijelentés. |
Előzmény: Skodri84 (69417)
|
|