carlosracing Creative Commons License 2006.01.25 0 0 386

Megpróbálom őszintén leírni...

Elvileg elég jól le lett anodizálva a váz, elvileg jobban ellenáll a sólénak, mint az acél autó.

Gyakorlatilag koncentráció kérdése az egész. Ha olyan erősen sóznak, akkor talán előfordulhatnak korróziós problémák, de ezidáig nem tudok ilyenről.

Lichtensteini cimborám erősen daily drivernek használja, már több mint 100ekm-t tett bele, de nem volt vele semmi gondja sem!

A régebbi Eliseknél volt egy olyan probléma, ami a lábtérben lévő alulapot érintette. Azokra utastér felöl egy vastag gumilapot ragasztottak, és a ragasztó csíkok közt/mellett befolyt a víz, vagy egyszerűen lecsapódott a pára, na azok lyukasra korrodáltak!

A Lotus elvileg 8 év garit ad a vázra, de ennek a folyamatnak nem kellett 8 év, így a Lotus egy visszahívás-féle akciót tervezett.

Eddig nagy volt a mellük, amint megsértetted egy picit is a vázat->csere! Ez nekik jó lóvé volt!:)

Most hogy ők "sértik" meg a vázat, már szó sincs arról, hogy kicserélik a vázakat!

Az újabb Elise-ben már nincs ez az átkozott gumi, nekem is szőnyeg van ott, amit eső után illik kivenni, aztán akkor ki tud száradni. (az enyém még azon a kritikus helyen újszerűen csillog!:))

 

A téli autókázásnak inkább más problémái vannak:

Mivel belül jó nagy vázrész látható, ezért az ilyenkor csak úgy sugározza a hideget, fűthetsz akárhogy, az alu annyival jobb hővezető, hogy azok a részek biza mindig jóval hidegebbek lesznek!

Esetleg ha ilyen törekvés van, valami ideiglenes kárpitot lehetne rá készíteni! (Nyáron biztosan nem kell az oda!)

 

A kis súlya sem lesz előnyös télen, hacsak nem szögesgumit vesz rá az ember! Úgy viszont már az egyik legjobb téli jármű faragható belőle, jégen varázsolni lehetne vele!:)))

 

Remélem tudtam segíteni!:)

 

Yas.   

Előzmény: Skipton (385)