Terra Kotta Creative Commons License 2006.01.20 0 0 17

Kedves rodnas,
azt hiszem, két darab malom az, amiben őrölünk. Nem a differenciált módszerekkel való oktatás esküdt ellensége vagyok. Amiben veszélyt látok, az - ismétlem - a követelményszint eltérítése. A kettő között lényegi különbség van!
Mondjuk egy triviális példán érzékeltetve: idegen nyelv órán az osztály mozgásigényesebb részének a tanár hosszú asztalra kirakja a megtanulandó szavakat, képekkel illusztrálva, a gyerekek meg addig járnak körbe-körbe, míg megtanulják. Akiik jobban szeretnek üldögélni, a tanterem másik végében dobozba ki-be rakosgatják a szókártyákat. És amelyik gyerek jobban szeret szótárból tanulni, az abból tanul! De óra végén, ellenőrzéskor mindegyikkel szemben ugyanaz a követelmény, hogy ti. - mondjuk 6. osztályban - 16 új szót tudjon!
Előzmény: rodnas (13)