vrobee Creative Commons License 2006.01.17 0 0 723
A baj csak az, ha pont a műkedvelők a vezetők, és a hangadók.
Ez úgymond féligazság, van akire igaz, van akire nem. :)
Amúgy meg hogy a hivatalos véleményt ki közvetíti, az majdnem mindegy.
A kérdés, hogy a vélemény mennyire szakmai.

Ebben nagyon helyesen benne van, a többsége, és a szerintem kifejezés is, amit Veke részről soha nem lehet hallani.
Engem nem köt a VEKE fegyelme :) , de szerintem amúgy soha nem állították az ellenkezőjét.

Ebből ad hoc kiemelni részeket, mind időben mind térben, meghaladhatja egy lelkes közlekedési egyesület kapacitását. Nem rossz indulatból mondom.
De szerintem tényszerűen nincs igazad.
A VEKE sokkal inkább rendszerben gondolkodik, mint a "városfejlesztő" nagyonszakmaiak.
Az emel ki ad-hoc részeket, aki egy járműcserét tervez 100 éves szeparált üzemek konzerválásával, aki egy újabb ilyet akar létrehozni a problémák gyökerét figyelmen kívül hagyva, vagy pl. leb@ssza az aluljáró lejáratát a villamos meghosszabbítása útjába

Ami mégis elgondolkozató: Ha kikerül X mérnök egy évfolyamról, és a többség azért a mai napig nem a Vekénél helyezkedik el, akkor miért lesz belőlük egyszerre pancser, és az összes műkedvelőből meg mitől lesz nagy gyakorlattal bíró, pénzügyi, jogi és közlekedési zseni is egyszerre?
Ezt így nyilván senki sem mondta.
De persze sejtem, mire célzol.
A VEKE a politikai játszmákban bevet olyan eszközöket, amik neked vagy nekem nem tetszenek. Szerintük így hatékonyak, szerintem enélkül is mehetne a dolog. De az biztos, hogy Bp súlyos közlekedési problémákkal küzd és nem akar róla tudomást venni, és rohan bele a zsákutcába. Jelenleg az egyetlen szervezet, amely a változást kicsikarhatja, az a VEKE. Ezért én nem a VEKÉt támadom, ha a konkrét esetekben fel is emelem a szavam. Szerintem épeszű cél nem lehet a VEKE lejáratása az általunk vélt stílushibák miatt.

a Veke garantálni tudja, hogy a Ganz nem megy csődbe, a Solarissal egyetemben.
EMBER, MIRŐL BESZÉLSZ? A Ganz-Solalis pályázaton nyert! Nem a VEKE találta ki, hogy az legyen! A VEKE csak a cserét sürgeti az eredeti ütemtervnek megfelelően, mivel hogy a régi trolik nem felelnek meg a mai igényeknek. Pont.
Előzmény: sjanius (722)