sjanius Creative Commons License 2006.01.17 0 0 722

 

A VEKÉ-ben vannak műkedvelők is, és nem mindenki van a VEKÉ-ben, aki többnyire egyetért velük, vagy aki együtt dolgozik velük.

 A baj csak az, ha pont a műkedvelők a vezetők, és a  hangadók.

 

 De amikért a VEKE kiáll, azoknak a többsége (mondom, a többsége) esetén szerintem egyértelmű a helyzet.

 

 Ebben nagyon helyesen benne van, a többsége, és a szerintem kifejezés is, amit Veke részről soha nem lehet hallani.

 

 Ami mégis elgondolkozató: Ha kikerül X mérnök egy évfolyamról, és a többség azért a mai napig nem a Vekénél helyezkedik el, akkor miért lesz belőlük egyszerre pancser, és az összes műkedvelőből meg mitől lesz nagy gyakorlattal bíró, pénzügyi, jogi és közlekedési zseni is egyszerre?

 

 Én elismerem, hogy bizonyos területek és megoldások lehetnek civil kezdeményezések színterei. De a közlekedés mint egység, szerintem stratégiai jelentőségű, nemcsak szakmai szinten, hanem az egész országra hatással bíró gazdasági szinten is.

 

 Ebből ad hoc kiemelni részeket, mind időben mind térben, meghaladhatja egy lelkes  közlekedési egyesület kapacitását. Nem rossz indulatból mondom.

 

 Egy 41-es villamos meghosszabbítása, egy éjszakai járat, vagy buszsávra tett javaslat, nem egy súlycsoport komplett üzemegységek hosszú és rövid távú terveinek a felborításával, bárhogy is adják elő.

 

 Egy gyárlátogatás a Ganzban, még nem biztos hogy elég volt ahhoz, hogy a mostani gyors kocsicserét követően a Veke garantálni tudja, hogy a Ganz nem megy csődbe, a Solarissal egyetemben. És lehet, hogy 5-6 év múlva a Solarisok fognak állni a garázsban alkatrész hiány miatt, a BKV meg beköltözik a bíróságra az érdekeit helyreállítani.:(

 

 Nem biztos hogy egy civil szervezet tisztában van vele, milyen szinten és hány évig tartott a GVM-ek után, Ganz és a BKV viszonyt is megrontó garanciális vita, ami most természetesen megújulhat.

 

 A BKV ráadásul olyan alvállalkozókat preferál elsősorban, akik a hazai munkaerő piacot használják, és ezt még akkor is előtérbe helyezi, amikor a civil szakmai logika már régen elveszti a fonalat, mert ez nem  csak szakmai kérdés.

 

 

 

 


 

 

Előzmény: vrobee (720)