vrobee
2006.01.17
|
|
0 0
720
|
A legnagyobb ellentmondást talán itt látom. Tudniilik ha szakmáról beszélünk, az szerinted hány ember?Nem fogalmaztam pontosan, belátom. A VEKÉ-ben vannak műkedvelők is, és nem mindenki van a VEKÉ-ben, aki többnyire egyetért velük, vagy aki együtt dolgozik velük. Számos esetben kiderült, hogy bizonyos kérdéseket minden oldalról remekül meg lehet védeni és támadni is egyszerre.Ez így van :) De amikért a VEKE kiáll, azoknak a többsége (mondom, a többsége) esetén szerintem egyértelmű a helyzet. A hannoveri villamosok a legjobb példa arra, hogy csak politikai zsarolással lehetett kicsikarni a megvételüket, és emlékszem rá, hogy annak idején a szakma is teljesen megosztott volt ez ügyben. A Veke véleményére nem emlékszem.Én emlékszem, sőt arra is emlékszem, hogy ki vetette föl az ötletet először, itt az Index-fórumon. Vissza lehet keresni. Amúgy szerintem így utólag kevesen vitatják, hogy jó döntés volt.
Mindenesetre, a Metro építés kérdése nagyon hasonló. Hát nem tudom. Mutass egy _független_ szakértőt, aki szerint a négyesmetrót a mai formában szükséges megépíteni. (Ellenpéldát te is tudsz...) Avagy mutass bárki szavahihető embert, aki szerint jól lett megtervezve a két aluljáró, vagy aki szerint nem mutat érdekvezérelt rövidlátást az új villamosperonok 54m-nél kisebb hossza. És még sorolhatnám.
Ha emlékszel milyen felháborodást váltott ki pont a tömegközlekedési topicon a kerékpárosok tüntetése, és milyen ellenséges hangulatban fogadta, többek közt éppen a Veke. _Egyes_ Vekések. Emlékszem :) És mégis, az egyesület leült tárgyalni velük, és együtt dolgoznak a budapesti közlekedés fejlesztéséért. |
Előzmény: sjanius (719)
|
|