Neked is 1,4-esed van? (Nem találtalak meg a listában!)
Csupán azért kérdem, mert ez az 1,4 16V motor, ami a Lacettiben van, azonos a Kalosba szerelt 1,4 16V-vel.
Ezzel a motorral Kalosos koromban nekem is voltak hasonló problémáim, amit csak többszöri szervízlátogatás után sikerült megszüntetni.
Otthoni terápiaként tudom javasolni a "lepadlózást", azaz álló helyzetben felpörgeted a motort leszabályozásig. Ilyenkor ki szokott köpni egy nagy adag kormot. Ez ideig óráig megoldja a gondot. Nálam anno időlegesen megoldotta, de egy idő után mindig visszajött.
A végleges megoldás az volt, hogy garanciában kicserélték az üzemanyagszivattyút, ami állítólag hideg motornál nem szállított kellő nyomással (Az alapjárattal és a teljesítménycsökkenéssel nálam csak hideg motornál volt gond.).
No, mire mindezt felismerte a szervíz, azért eltelt néhány hét. Az üzemanyagszivattyú által szállított közeg nyomásáról ugyanis nincs a Kalosban semmiféle jelzés a komputerben. Arról nincs ismeretem, hogy a Lacettiben van-e?