A difit a vásárlás utáni hetekben cseréltettem háromszázaséra
azóta az adagoló is ki lett cserélve egy újabb tipusúra mert az előző néha kihúzatás
után kuplungot nyomva szerette felpörgetni a motort,gondoltam veszek bontóból egy másikat a régi meg jó lesz tartaléknak
a fogyasztási adatokat csak saccoltam mert a km-számláló azóta sem jó sőt valszeg a spirált is ki kell cseréltetnem mert már egy fél éve a mutató sem moccan
a hét elején pedig az önindtó halt meg (nem tetszett neki ez a nyirkos idő)
hetek óta azt hittem,hogy lemerülőben van az akksi de mióta felújították az önindítót
rá kellett jönnöm,hogy csak ez utóbbi éhezett és én megvártam míg éhenhal. Na jó a 16 liter forszírozott tempónál tényleg túlzás nem is kicsi
egyébként a motor tényleg nagyon jó
Az első hidat a jövőhéten cseréltetem az összesszilenttel együtt -a hátsókat is és itt jön egy kérdés:
Az öreg szaki kapacitál,hogy van neki egy pár segédrugója amit állítólag a taxinak készült állólámpásokba gyárilag beszereltek a hátsó futőműre ettől jobban terhelhető,nem ül annyira a fara (volt olyan, éppen pesten asszem a soroksárin
5 személlyel nagyobb sebességnél odaverte a farát)
érdemes betetetni? változik ettől a stabilitás?