BELABACSI Creative Commons License 2006.01.05 0 0 44
Többet nem mondhatok, de a kutatást (amben csak egy kis rész volt a foci iránti érdeklődés) épp olyan nagyvállakozások rendelték, akik szeretnék tudni, hol reklamírozzák magukat. Mondjuk az angol ligára sem pénzük, sem esélyük, nincs, meg értelme sem lenne. Ezek többnyire Közép-Európai (vagy inkább Kárpát-medencei) hatáskörrel működő cégek. Itt is akarják kifejteni a marketintevékenységüket is. Nem lenne értelme máshol. Na ezek is tudni akarják, mi az amit néznek, követnek az emberek. Erről volt szó. Az ötmillió vagy jár meccsre, vagy nézi nagyobb rendszersséggel, vagy meg tudja legalább azt mondani, kik hírdetnek magyar (vagy külföldi) focimeccseken. A magyart össze hasonlíthatatlanul többen tudták (márhogy kik reklámoznak), mint a többi európai bajnokságot, vagy akár a BL-t. Ez van. Eez tény, ha nem is hiszitek.Őszintén szólva, annyira ez nem is fontos. Ha ragaszkodtok ahhoz, amit magatokból kiindulva, a tényak ismerete nélkül gondoltok, ám legyen. Ez nem az én bajom.

De már ez is több volt, mint amit el kellet volna árulnom.