Húúú, a DR650RS de nagyon bejön nekem!!! Szerintem az egyetlen alternatívája a BIGnek az LC4 Adventure mellett! Jó kis gép, most néztem is egy eladót, '95-ös, még nincs forgalomba helyezve, olyan 550-600-ból kijönne. Csak az órában a 25e km nekem kamunak tűnik, 2500km/év???
TDM: egész jól bírja a nagygép a megpróbáltatásokat... Bár sok múlik a motoroson is, van, aki ugyanezt egy MZ-vel is meg tudja csinálni.
S2 vs V2: a V2-es keskenyebb ugye, ami fontos egy motornál. Viszont a nagy előnye az S2-nek: olcsóbb a gyártása és a karbantartása. A V2 ugye az olyan, mint 2 egyhengeres motor, azaz hengerenként külön vezérlés, ami azért nem semmi, figyelembe véve az alkatrészek számát. A S2-nél meg ugye elég egy (vagy DOHC-nál két) vezérműtengely, és az ehhez kapcsolódó egyebek. Szal nem rossz ötlet ám a S2 a motorokba, csak meg kell találni a megfelelő felhasználási helyét, pl GPZ500, GS500, CB500. Ugye ezek olcsó, igénytelen, olcsón karbantartható gépek a mindennapi felhasználásra. Utcán még nem gond a blokk szélessége sem. De pl. a Supeteneré illetve a KLE500 alapján az a véleményem, hogy endurókban nem igazán vált be. Láthatjuk, hogy egyre több a V2-es enduró (copyright by Africa Twin illetve elődjei), mert igaz, hogy bonyolult meg drága, de előnyös a fizikai felépítése.
Hogy egy kicsit DL-ezzek is: ugye van a Hyosung, ami nem is olyan rossz márka és erősen hajaz az SV blokkra az ő 650-esük. Nos, kíváncsi vagyok, hogy kijönnek-e valami enduróval amit ezzel a blokkal szerelnek, és az vajon milyen stílusú lesz. Remélem, hogy kicsit off-roadosabb mocival jönnek elő, szerintem a DL-nek hülyeség konkurenciát teremteni, inkább egy alternatívát kellene nyújtani.
Bocs, ha hosszú lére engedtem, ezek jártak most a fejemben...