Ez egy folyamat tetőpontja, sok sok évnek kellett eltelnie mire rájöttem és bevallom a szerencsén is múlt a tipus választásom, ugyanis anno 3 évvel ezelőtt amikor újra az aszfalton szerettem volna motorozgatni régi álmodozásból kifolyólag a TDM850-re izgultam igaz előtte még sohasem próbáltam/azóta már sikerült egyszer, és megmondom őszintén jól döntöttem ;)/, szóval amikor venni szerettem volna egy TDM-et akkor éppen nem volt a srácnak ill. pont az orrom elől vitték el, ez egy motorkereskedő srác, aki svájcból hozza a gépeket, szóval felhívtam és mondta hogy sajnos TDM nincs, viszont van egy enduroja, mégpedig ugye a Piroska, katalogusba megnéztem hát nem voltam elájulva, de mivel marhára bevoltam indulva így az egyik haverral áttéptünk Csongrádra megnézni /azóta bolt is lett, Motorbarlang a neve/, na ekkor a személyes találkozás már bíztatóbb volt, kezdett megtetszeni a kicsike, és amikor kipróbáltam, lőn megvilágosodás, tudtam hogy Ő kell nekem, Ő az igazi, ezután már gyorsabban pörögtek az események, természetesen azonnal lefoglalóztam és mivel még forgalomba sem volt helyezve, így egyből a nevemre ment minden!
Szóval ez a rövid története a vételnek, ja és a folyamat az úgy volt, hogy nekem csak 1 hengeres gépeim voltak eddig, pontosan 7db /XL, XT, DR, RMX, ezekből több verzió is/, a többhengeres dolgok valamiért nem izgattak, ma már persze izgatnak, amióta kipróbáltam néhány szóba jöhető példányt, de valószínű az anyagiak miatt, meghogy akkor nem maradna zsém túrázni, egyenlőre úgy nézki hogy megálapodtam a DR BIGnél, ugyanis nekem ő jelenleg a legjobb, legolcsóbb mindentudó túraenduro!
Bocs ennyire belemélyedtem, de szeretek fecsegni! ;) A fekete az egy másik történet, azt majd talán máskor, vagy szóban!;)