Hát... nem biztos, hogy a legjobb technikát választottad. A super-8 nyersanyagok nem túl érzékenyek (az igen kis képméret miatt szemcsés lenne a 400-as vagy 600-as anyag), így hát be kell világítanod a helyiséget. A kamera 24 kockánál úgy 1/60-ad körül exponál, 2..2,8-nál nagyobb fényerejű objektívvel még nem találkoztam s8 felvevő esetében, ehhez képest én legalább 2db 1000W-os filmlámpa nélkül hozzá sem fognék ehhez a témához. (Bár ha művházban dolgozol, akkor ez talán adott lesz.) A másik dolog, hogy egy mezitlábas 15m-es filmkazetta kb. 2,5 percig tart. Ez az az időtartam, ami után zene-tánc leáll, te kazettát cserélsz, (jó, ez mondjuk nem tart sokáig), és úgy mehet tovább a dolog. A harmadik probléma, hogy a magnócsíkos, hangrögzítésre alkalmas film gyártását megszüntették, tehát egy némafilmet fogsz kapni végeredményképp, ami ráadásul egyáltalán nem biztos, hogy pont 24,00 kép/sec sebességű lesz, hiszen S-8-ban nem nagyon szoktak kvarcvezérelt kamerát csinálni. A vágás kínkeserves lesz, mert a vágógépek kézi hajtásúak, a kockákat fogod számolgatni, hogy a ritmusból ki ne essenek a táncosok, és miután felragasztattad a magnócsíkot a wittnerrel, vért fogsz pisilni, mire a vetítő sebességét belövöd a hangfelvétel előtt - márpedig ha be is akarjátok mutatni valahol, és nem csak mozgásanalízishoz csináljátok, akkor ez egy táncfilm esetében nem nélkülözhető.
Szóval szerintem lehet, hogy most az egyszer jobban járnál egy mini-DV-vel... vagy ha egy kicsit könnyebb témát keresnél első próbálkozásnak.