1.4 Elite Creative Commons License 2005.12.27 0 0 1537

Hello mindenkinek!

Ehez a gumi teszthez annyit füznék, hogy az én gyári kumho-mrol 3-an alkottak véleményt, aki lehet hogy az országos importör, és családja voltak. :))

De valószinü, hogy aki ilyen gumit dicsér,az még nem vezetett Bridgestone Potenza-val szerelt kocsit. Amivel a TotalCar-ban is tesztelték azt a bordó Daewoo Lacetti-t amit annyira dicsértek, legalább is a futómüvét.

A haveromnak is jó a gyári gumi, 3000 fölé nem pörgeti a kocsit, 120 km/h volt a csúcs egyenesben. Erre egy diagonál is megteszi, 1980-ból.

Ezzel azt mondanám hogy akkor mutatkozik meg a külömbség, ha betámasztod a verdát egy kanyarba, ugy igazán, aztán a másik gumival is. Ajánlom a Kumhot elsőnek, mert ha a bridgestone-al kezd az ember, nagy kapkodás lesz a kumho-nál.

Az olajról meg annyit, hogy 11000km -nél, -5 fokban, lecsöppen a nivópálcáról. Akkor mit csinál 85 fokos üzemin? És miért van a kocsinak olyan szelep hangja, mint egy kulturált közös nyomócsöves dieselnek?

Ennyire ne legyetek fanatikusak, jó autót vattünk, de többek között ezért volt olcsó.

4 gyári gumiért kapnál 1 komolyat,max 2 gyári michelint, vagy continental-t. És kb a 4L olaj is meg van 1 árán. Amit a kamionba öntök, 16.000,-ft a 4L. Shell Rimula ultra.

Ezt a kerskedő, és a szerelő is vázolta bár burkoltan. :(

Előzmény: giha (1535)