Megjegyzem, sokszor az az érzésem, hogy a műszerek nem kalibráltak. Sem az üzemanyag mennyiség jelző, sem a hűtővíz hőmérő.
A tankműszer már azt jelzi, hogy porzik a tank, nullán áll, ekkor gyullad ki a benzinkút piktogram és ilyenkor van még a tankban kb. 8 liter (saját méréseim szerint).
A hűtővíz hőmérséklete, ha a műszert nézem, sohasem éri el az üzemi hőmérsékletet. Néhány hónapja beletettem a kiegyenlítőtartályba egy nagypontosságú higanyos hőmérőt és 89 °C-ot mértem.
A sebességmérő viszont plusszban csal. GPS-szel kimértem. O - 100 km/h között kb. 5-6 km/h, 100 km/h fölött, közel 10 km/h a többlet, amit mutat.
Erősen szkeptikus vagyok emiatt akkor, amikor a topictársak beszámolnak arról, hogyan repesztettek a Lacettivel 200 km/h-val. :))
Szóval, erősen tájékoztató jellegűek azok a mérési eredmények, amik a műszerfalon elhelyezett műszerekről leolvashatók.