VAN az országmelléklet, amely a FT saját anyagaként jelent meg, a szerkesztőség véleményét tükrözve. Ez egy.
VAN aztán a hirdetés, az országimázs legkifizetődőbb formája, külföldre, egy Áder által le nem rontható tekintélyű lapban, és nem sohaszécsényiterves támogatást nem kapott figurával a kormány haveri adakozását mennybe meneszteni, ez kettő.
A két dolog különbözik. Hidd el, Áder is tudja, szerintem te is tudod. Az EGYIK hirdetés, a másik a FT saját véleményét tükrözőként feltüntetett országmelléklete.
A kormány szavahihetősége olyan, amilyen, a trükközés nem jelent hazugságot, hanem egy elszámolási javaslat, sokkal szerényebb, mint anakidején a Fidsz MFB-s trükkjei, amelyeket 2002-ben a szociálliberális kormánynak ki kellett hozni és egyrészt ezzel ugrott meg az államadósság, tehát a Fidesz egyéni érdekű költségvetési inkoherenciáinak a kitisztításával.
Egyebekben meg a Fidesz teljesen konzekvensen a nemzeti érdekek ellen dolgozik, ez következik a nemzethalálpropagandából meg a szájaszélét elmebeteg békaként nyalogató nímand nemzetiváteszi tündökléséből. Ez esetben is ez történik: egy tekintélyes nemzetközi lapot és az abban megjelent pozitív írást nyilvánosan felelős párt nem bírálja, visszafogja magát, amire persze ezek képtelenek.
A hirdetés meg (ami tehát NEM az országmelléklet, remélem, megjegyezted) nem arra való, hogy elhiggyék, hanem arra, hogy reklámozza az országot, a hirdetés sajátos eszközeivel.