Igen, jól sejtettem. Az E100-nál egyszerűen leforrasztottam a perkakapcsolókról a felesleget, erre tisztán megjött a second perka, szóval tiszta Child In Time, de a third-et nem találtam. Ezekben a bekavart perkákban nincs az a fontos kvint, ahogy írja a lap is. Ok, megoldható némi többletbabrálással.
Nem tudom mondtam e, van nálam egy felcsövezett hibátlan M3-M100 komplett "agy"
Nálam hagyták, mert sok Hammondossal találkozom, esetleg a H Misit is érdekelheti, de még megvan.
Esetleg cseréld ki a belét erre. Az A0-28 és A0-29 közt nagyon kicsi a különbség!!! Töltsd le a kapcsolásokat és vesd össze. Emiatt szól az M3-is a legjobban. Persze szerintem egy shift line felülvizsgálat sem ártana. Lesz akkor egy lezlis M3-M100-ad.
A többi ugyanaz.
M44??? Ez meg miféle szerzet? Hunnan gyütt?
B3 bél:
Laurens jól mondja, egy komplett A100-B3-C3 orgona faszekrény nélkül. Csak a két billentyűsor, fölötte a regiszterek, kapcsolók, mögötte a gép. Még B3-C3 lehetett, mert nem rovátkolt a vibrátógombja és fából vannak a billentyűzáró elemei.
(1959-től, amikor az A100 kijött, a záróelemeket fekete műanyagra cserélték, vibrátógomb oldala recés lett) remélem viszont hogy '58 utáni, hogy ne kelljen a shift line-al vesződni.
Eköré próbálok szerkesztetni egy konténert és akkor semmi felesleges súly nem lesz. Sőt: külön dobozba teszem a hanggenerátort és külön az előerősítőt is. Több kis és könnyebb doboz egyszerűbben szállítható mint egy nagy, nehéz. A TrekII gyárt tranyós A0-28-at is. Sokan használják. A Bill Beer féle chop Hammondokban az van, azért olyan lapos. Niacin. Még azon is gondolkodom. Jó lenne hallani.
üdv, Zsolt