"Törődést igényelnek, oda kell rájuk figyelni."
Hát ez azért sokmindenre igaz. Előre bocsánat, hogy szétoffolom a Ferkó topicot Porschéval, de az biztos, hogy minden sportkocsi meghálálja, ha jól bánnak vele.
Engemet már nagyon sok fórum, nagyon sok topicjában néztek komplett idiótának, amiért leírtam, hogy én hogyan bánok az autómmal.
Száraz olajkarteres kenésű, léghűtéses boxermotorról van szó. Én pl kíméletesen melegítem. No ez nem azt jelenti, hogy állva járatom, amíg el nem éri az üzemi hőfokot, de egy kis ideig biztos, hogy járatom. Ha már járt egy keveset, akkor óvatosan elindulok, de viszonylag alacsony fordulatom, ameddig be nem mozdulnak a mutatók. Teljes terhelés pedig csak üzemi hőfokon. Én nagyon lassan megyek ott, ahol szar az út, hogy vigyázzak a futóműre stb stb. És teszem ezek akkor is, amikor egy HVCS a neonozott aljú csodájával leelőz és jelentőségteljes át is néz. Vasúti átjáró, kátyú, macskakő max 40. Hideg motor esetén is lassan megyek amíg nem melegszik be, persze a forgalmat nem feltartva. Amikor kiérek a pályára és meleg a motor, az olaj, akkor kezdem el élvezni az autózást :-)
Persze mondom hülyének tartanak sokan, de azért engem igazol az, hogy lassan 3 év birtoklás után az autóm semmivel se lett leharcoltabb állapotú.
Nekem fontos a megbízhatóság és napi használhatóság. És ezeket a Porsche teljesíti. Persze az emberi hülyeséget nem lehet kivédeni parkoláskor vagy akár a forgalomban, de ami rajtam múlik, azt megteszem a jó állag megőrzéséért.