bence_f50 Creative Commons License 2005.12.08 0 0 43
Az ùjakkal màr nincs olyan sok gond, F355 és fiatalabbal nem kell tùl finoman bànni, ami öregebb, azt felejtsd el, még hétvégi autònak sem jò...:) Az annak éri meg, akinek van 5 darab és havonta egyszer hasznàlja, vagy annak akit csak a jelvény érdekel és nem szàmit neki hogy elég szarul fog müködni, és nem valami sokàig. Az "öregebbek" kategòriàban még a Testarossa van ami jò, ugyanis az a motor nincs annyira kihegyezve, nem annyira pörgös, meg elég egyszerü szerkezet ha ezt mondhatom ìgy, viszont ne vàrj töle tùl sokat menetdinamika szemponttbol... Az E60-as ötös BMW-m sokkal dinamikusabb, jobban kanyarodik, persze ezer évvel fiatalabb. De az 575 Maranello, vagy a 612 Scaglietti példàul màr alig kényesebb mint egy "normàlis" autò, nagy, nem tùl pörgös (a V8-as motorokhoz képest) motorok. Persze ott is elég hamar jön a kuplung csere hogy ha az ember àllat mòdjàn indul manuàlis vàtòval, vagy ha mindig RACE àllitàson van az F1 vàltò. Viszont van EGY Ferrari, amit még véletlenül se vegyetek (nem véletlenül olcsò) az pedig az F348tb... Kalap szar az egész, ezer elekronikai gond van vele, példa: amikor bezàrod kivülröl bekapcsolnak a làmpàk...:) A szervìz àra viszont elég nagy, kivétel F355, nagyon sokat gyàrtottak belöle szoval jelentöse olcsobb minden hozzà.
Előzmény: szpsz911 (24)