Én úgy szoktam mondani, hogy ha heti egy napot működik, már megéri.
De nem igaz.
A legenda alapja, hogy valóban olaszos temperamentummal lettek összerakva. Törődést igényelnek, oda kell rájuk figyelni. Amúgyis nagyon kihegyezett motorok, csúcsra járatva. Mármost itthon jellemző, hogy addig hajtják, amíg tönkre nem megy, akkor eladják. Olyanra, hogy ötezrenként olajcsere, nem is gondol a tulaj, csak nyomja neki, aztán meglepődik, ha baj van, és szidja az olaszokat. Ha a Porschéval így bánnál, gondolom az is hamar széthullana. Bele való olajat kér, nem Teszkósat, és bele való szűrőt, hidegen nem pörgetjük 8000-ig, és ilyenek. Na ezt nem szokták betartani. Ha gondosan vigyáznak rá, akkor megbízható.
Más kérdés, hogy napi használatra simán nem való. Meghúzzák a parkolóban, kicsi a csomagtér, egy perc alatt lebontják a kátyúk... A maser 2500 RPM alatt nem is érzi jól magát, de ez a Ferrarinál más lehet.