Na jó, a fogyasztás nem lesz kevés. De mit gondolsz, mennyit eszik egy turbós motor? A kétliteres Saabom 13-at. Az se kevés. Van néhány alkatrész, ami drága, az is biztos. De hadd jöjjek megint a Saabbal: vezérműlánc-csere 300, gyújtáspanel 80. Utángyártott nincs.
A Maserati most fog nagyszervizt kapni; olaj, összes szűrő, vezérműszíj, benzincsövek, olyan 80 körül lesz. Ez szerintem egyáltalán nem sok.
No, nem rábeszélni akarlak, csak a véleményemet mondom, végül is arra vagy kíváncsi. Én a helyedben, ha már Ferrarit akarsz - amit nagyon is meg tudok érteni -, inkább egy régi, de eredeti modellt vennék.
Ha jól értem, te is "autóbolond" vagy, akkor nem ismeretlen a helyzet, mikor megállítanak, hogy benézzenek, megkérnek, hogy nyisd ki a géptetőt. Kinyitod és ott figyel egy Renault-motor... (vagy bármi). Szerintem többet ad az igazi.