TOM Creative Commons License 2005.12.07 0 0 348
Hali,

R1200GS 9500 km-rel
Eddigi problemak:
-Bridgestone TrailWind egy kalap szar, kb 2800 km-nel csere Metz
Tourance-ra, de ezt inkabb a koltsegcsokkentesre vagy raktarkeszlet
hibajanak irnam

-Olajfogyas 10w60-as fullszint olajjal, kb 8 dl (7000 km), nem egyertelmu
mikor eszi...eddig azt hittem nagysebessegnel, de most cafolodni latszik.
Kovetkezo olaj 10w50 Castrol GP felszint ha jol tudom, de ez feature nem
bug :)

-1 db helyzetjelzo izzo kiegett

Ami talan valtozott ujkoratol, kardant jobban erzem, azaz gazadasnal
gazelvetelnel nagyobb "reakciot" erzek, rangat kicsit...
Melygarazsbol kiallas utassal terhelve kuplungszag

Egyebek:

Fogyasztas atlag 5.34 utas nelkul, altalaban csomag nelkul, turatempoban.
Utassal, csomaggal, autopalya szakaszokkal (160-180 tempval) 5.96 atlag.
Egyszer sikerult 21,21 liter tankolni a 20 literes tankba, ekkor kijelzo 8
km megteheto utat mutatott. Ja ez a muszer igen pontos, batran lehet ra
hagyatkozni.
Megteheto tav 1 tankkal: 270 (atlag) - 360 (max)

Egyenesfutas:
nagyon rendben van, tanktaska, 2 gyari oldaldoboz, utas, oldalszelben
tesztelve, 180 km/h-ig.

Vegsebesseg:
GPS szerint csomaggal, utassal 197 km/h.

Szelvedelem: nem tokeletes, de plexi magasito (Turatech) sokat javitott,
de az igazi attores az Schuberth S1 volt!

Ergonomia: nekem tokeletes, 2 nap alatt 1000 km-ig tesztelve, utas labanak
keves hely a labtarton ha gyari oldaldobozok fentvannak

Pakolhatosag: gyari oldaldobozok, nagyon jok, fokent a bovithetoseg
tetszik es a konnyu kezelhetoseg, gyari kozepdoboz haszontalanul kicsi es
draga

Serulesvedelem: H-B bukocsovel tokeletes, egy csuszas egy motor borulassal
tesztelve!

KToM