A saját motoromról van szó, nem hallottam, tapasztaltam.
1 év és 18e km alatt (után), felsorolás szerűen:
- 2 naposan elektromos zárlat miatt visszavittem - a szigetelés hiányos volt a vezetékeken. Szigetelőszalaggal betekerték.
- Első szervíz után folyt belőle - picit - az olaj. Valami deknifedél alól szivárgott, amit nem tudtak úgy leszigetelni, hogy ne tegye. 3. nekifutásra Üllőn végre megcsinálták. Ez alatt összesen 2 l olajat nyomtam bele.
- A vízpumpa-szimmering meghibásodása miatt elfolyt a hűtővizem.
- Elszakadt a kuplungbowden a Margit körúton. Szívás. Mivel garanciálisan hónapok alatt kaptam volna meg, megvettem 5800 Ft-ért
- 16ezres korában nem indult be. Kiderült, hogy a gyertya miatt, amit amúgy 12e-nél cseréltek benne. (és 8e Ft volt megint a szállítás a szervízbe, mert az nincs benne a 3 év garanciában)
- 18 ezres szervízben lánccsere, mert szétnyúlt az egész, már nem volt hova utánaállítani.
- Most éppen az injektor visszajelzője világít folyamatosan, de nincs időm - erőm elvinni Solymárra, ui. computer csak ott van hozzá.
Nos, ennek ellenére imádom és szeretek vele motorozni nagyon, de amint pénzem lesz, japánra (dl 1000) cserélem.
Biztos én is sokban tehetek ezekről, hiszen tök kezdőként ültem rá, lehet, hogy csináltam hülyeségeket, de mindért nem vállalhatom magamra a balhét.
Ja, nem akar valaki Pegaso-t venni? :-)))
![](https://img.index.hu/imgfrm/1/9/0/3/THM_0001051903.jpg)