"Még csak nem is lassú egyébként! 100-ra 4,2s körül gyorsul, úgyhogy a supersportkocsik is felköthetik az alsóneműt!"
Hát ez a 0-100-ra tényleg rendkivűl szép adat az autók között, de a probléma 140 fölött kezdődik. A mi társaságunkban sokan "túlmotorizáltuk" magunkat;) 1000ccm-es gépek...nem mintha spillerek lennénk, csak hát egy naaagy túrán sok csomaggal, esetleg utassal nincs olyan, hogy sok nyomaték;) Ekkor KharpeeT-nak még a 650-es SV-je volt, ami ugyebár kicsit erősebb is és áramvonalasabb is a kis DL-nél. Namármost ő utassal nagyon durva előzésekbe kezdett belemenni, hogy tudja tartani a tempót! Előre is téptem szólni a felvezetőnek (CB1300;), hogy vegyen vissza a tempóból.
Ezután nemsokkal KharpeeT lecserélte a kis SV-t egy 1000-es DL-re;)
Mindezzel arra akarok célozni, hogy aki főleg BP-n (városon) kivül turázik, netán még utasa is van, szerintem az 1000-es jobb választás. Persze lehet azt mondani, hogy egy 650-es bőven elég, de ezt egy 650-es tulaja mondja mindaddig, amíg nem mente le ugyan azt a kört egy 1000-es géppel kisebb fordulaton, fele annyi váltogatással, nyomatékból;)
Aki főleg városban használja a gépet és csak nagyrittkán nyom vele 100km+ -os túrát (szerintem kevés az ilyen;) , annak tényleg elég egy 650-es.