Carpy Creative Commons License 2005.12.05 0 0 9839
"A 30-as vonal Kelenföld-Tárnok szakaszára tervezik a második vágányt (a 30-as vonal rehabilitációjának részeként), akkor 100%, hogy nem lesz kapacitáshiány."

Ha csak tervezik, attól miért múlik el a kapacitáshiány?
:-)

Én azt tartanám helyesnek, hogy a MÁV átadja a 30-as vonal Érd alsó-Kelenföld közötti szakaszát a meghosszabbított 4-es metró javára, helyette megépíti (vagy megépíti neki állambácsi) Érd elágtól azt a párszáz méter hiányzó vágányt az Érd alsó felé vezető (és legfeljebb üzemi kapcsolatnak megmaradó) vágányig, így a dupla vágány adott lesz végig Fehérvárig. Mivel a párhuzamosan közlekedő metró miatt nem kell személyvonatokkal tökölni Érd és Kelenföld között, bőven beférne a jelenlegi 40esen az összes vonat.
Előzmény: DJ. Bakter (9828)