Törölt nick Creative Commons License 2005.11.18 0 0 9664

>>Lényegében a Solt-Fülöpszállás szakasz hiányzott.

Igen, de akkor már nem lett volna vicinális. Akkor lett volna értelme, ha tehermentesítette volna Budapestet. De ez csak a vasúti része a dolognak személyforgalom csak akkor lett volna, ha Földvárat és Soltot is fejlesztik és nem csak Pentelére meg Paksra megy a pénz.

 

Paksra meg Pentelére mennyi pénz jutott?

Mit készítettek el belőle?

 

Solt-Fülöpszállás az síkvidéki vonal lehetett volna.

 

Ha képesek voltak építeni Villányi elág és Nagyharsány között, akkor ha akarták volna ment volna.

 

Lehet, hogy a katonák is beleszóltak, maradjon "titkos" ez az átkelő.

Rosszul tették, mert elodázták a dolgot, amikor döntés született sietni kellett mert életveszélyes állapotot megvárták, a 2001 körüli felújjításkor.

 

Budapestet elkerülő olyan vonalat terveztek,ami  sajnos ami talán sose épül meg.

 

Ez a Ercsi/Pusztaszabolcs-Cegléd

 

Ez nem érinti Kecskemétet, így személyforgalomra egy Nyíregyháza-Keszhely fürdővonaton kívűl nem sok vonat használná, sok pénzbe kerülne, mert ha csak a Fölöpszállás-Solt 22 km lett volna, + a külön vasúti híd, az olcsóbb lett volna.

 

A többi szakaszt beleérte a 972 m hosszú rétszilasi deltát is ami a Mezőfalva-Rétszilas vonalról közvetlen irányváltás nélküli eljutást biztosított volna Sárbogárdra, megvolt, sőt a helye most is megvan.

 

A Solt Dunaföldvár szakasznak érdekessége, hogy a Dunafölvár területén a közút elkerülő útként ajándékba megkapta a vasúti pálya nyomvonalát.

Ha jól láttam a fényképekből.

 

 

 

Előzmény: seTTebello (9663)