>>Lényegében a Solt-Fülöpszállás szakasz hiányzott.
Igen, de akkor már nem lett volna vicinális. Akkor lett volna értelme, ha tehermentesítette volna Budapestet. De ez csak a vasúti része a dolognak személyforgalom csak akkor lett volna, ha Földvárat és Soltot is fejlesztik és nem csak Pentelére meg Paksra megy a pénz.
Paksra meg Pentelére mennyi pénz jutott?
Mit készítettek el belőle?
Solt-Fülöpszállás az síkvidéki vonal lehetett volna.
Ha képesek voltak építeni Villányi elág és Nagyharsány között, akkor ha akarták volna ment volna.
Lehet, hogy a katonák is beleszóltak, maradjon "titkos" ez az átkelő.
Rosszul tették, mert elodázták a dolgot, amikor döntés született sietni kellett mert életveszélyes állapotot megvárták, a 2001 körüli felújjításkor.
Budapestet elkerülő olyan vonalat terveztek,ami sajnos ami talán sose épül meg.
Ez a Ercsi/Pusztaszabolcs-Cegléd
Ez nem érinti Kecskemétet, így személyforgalomra egy Nyíregyháza-Keszhely fürdővonaton kívűl nem sok vonat használná, sok pénzbe kerülne, mert ha csak a Fölöpszállás-Solt 22 km lett volna, + a külön vasúti híd, az olcsóbb lett volna.
A többi szakaszt beleérte a 972 m hosszú rétszilasi deltát is ami a Mezőfalva-Rétszilas vonalról közvetlen irányváltás nélküli eljutást biztosított volna Sárbogárdra, megvolt, sőt a helye most is megvan.
A Solt Dunaföldvár szakasznak érdekessége, hogy a Dunafölvár területén a közút elkerülő útként ajándékba megkapta a vasúti pálya nyomvonalát.
Ha jól láttam a fényképekből.