Csizi V4 Creative Commons License 2005.11.17 0 0 194

Köszi az infót. Egész jól hangzik ez a kupplungcsere 100.000-nél, azért az elég jó teljesítmény. Csak gondolom ezt kevesen tudják otthon kicserélni. Amit tudok azt szeretek megcsinálni saját magam a mocin. A VFR kupplungját itthon is ki lehet cserélni, de ha jól gondolom akkor a Bömösnél ehhez ki szokták venni a blokkot. Még egy régebbi típusnál ez nem olyan vészes, de egy modernebb járgánynál már ez otthon nem éppen kivitelezhető, legalábbis nekem már ez meghaladja a szaktudásomat.

Arról van valami infód hogy a vezérműlánc mennyit bír ki? Mert itt van 3 is, tuti nem olcsó mulatság kicserélni. (Ezért szeretem a 2001 előtt gyártott VFR-eket, a fogaskerékhajtású vezérműtengellyel nincs gond.) Kíváncsi vagyok minden tapasztalatra, mert ha legközelebb veszek mocit, akkor azt hosszú évekre akarom venni. Már kikristályosodott bennem ha BMW-t vennék, akkor vagy R1100R, vagy R1100S lenne a választásom, ez a 2 típus még elérhető lenne a számomra.

Előzmény: TOM (172)