Igen, a dunaújvárosi hidat, de csak azért, mert a Paks - Szolnok közötti alagútban vízbetörés volt éppen...
Tudom, hogy nagy mellékvonal ellenes vagy!
Dunaföldvári hidat és a hozzá vezető útvonalat Trianon után a 20-as években tervezték.
Része volt a Győr-Kisbér-Székesfehérvár-Sárbogárd-Rétszilasi delta-Mezőfalvi delta-Dunafölvár-Solt-Kunszentmiklósi delta-Fölöpszállás-Kecskemét-Ceglédi delta-Szolnok-Debrecen-Záhony útvonalnak.
Egyesek a kecskeméti delta-Lakitelek-Kunszenmárton-.....(Szarvas).... Gyoma-Dévaványa-Kisujszállás útvonalat is tervbe vették.
II Világháború kitörése után inkább a románoknak építkeztük, egy helyen a Szeretfalva Déda vasútvonalat a románoknak ingyen bérmentve megépítettük.
Ezt a dunaföldvári hidat 1940-ben vasúti forgalomban is elkezték használni.
Az a baj, hogy simán rávezették a közúti vasúti hídra nem külön hídat építettek neki mint Bajánál.
Ha a Te logikádat követem, nem éremes a Aqvincumi a Bajai hidat sem fenntartani.
Be kéne zárni a múzeumokat könyvtárakat meg a kórházakat is mert azok veszteségesek.
Ezek a földalatti dolgok a 50 Nohab meg a többi már kissé megmosolyogtató.