Biztos van, aki állítja, hogy megy a kis DL 200-at, de nem nagyon kell elhinni. 160-170-ig felmegy úgy, hogy nem nagyon veszed észre, hogy nem 120-al pöfögsz, hanem 170-el. 180 fölé is fel lehet tornászni, de már mintha nem lenne az igazi, kezd bizonytalan lenni az eleje.
Én egyszer autópályán próbáltam ki, és 180-190 között még láttam mozdulni a mutatót, de fölötte már nem.
Mindez úgy, hogy én 100 kiló körül vagyok+topcase volt rajta.
Fordulatszám alapján még mehetne bőven, mert 110-nél forog 5000-et, és 10000 fölött szabályoz le, kb 220-nak kéne lenni
Gondolom azért nem bír 190-nél többet, mert a másfél méter magas felület légellenállása 2× annyi, mint azoké a motoroké, amit 200 feletti tempóra terveztek (pl. SV650S, hogy ne mondjak nagyon más típust).
Mi mondjuk 120-130 körül szoktunk járkálni, de inkább jóval lassabban, mert harmadrendű és az alatti utakon szoktunk járkálni. Ott pedig annyira kevés az aszfalt, illetve olyan sok a kanyar, hogy többet nem érdemes.
Ja igen, aki attól fél, hogy a nagy magasabb, annak elárulom, hogy csak az ülés magasabb, a motor többi része ugyanakkora, az ülés pedig csereszabatos a 650-esével. Az 1000-es ülése vízszintes, a 650-esében van egy mélyedés.
6501000