tennap Creative Commons License 2005.11.16 0 0 2869
Sziasztok!

Kedves Banderasz007,

azt vedd figyelembe, hogy az autó vagy kölcsönzős, vagy valamilyen flotta (akár csere-) autója volt. Ilyen szempontból a futott km akár még igaz is lehet, de akkor a használat volt elég intenzív. Amit mindenképp jó, ha megnézel: füstöl-e terhelés alatt. (Irreálisan sok autót látni kékesen - feketén füstölni ezen dieselekből. És nem chip- tuning miatt.)

A motor a Fiat - GM kooperáció terméke, ezt kapod Suzukiban, Fiatban, Opelben. Előnyös a kedvező fogyasztás, hogy a vezérlése láncos, kellemesen használható országúton. Autópályán kicsit sokat forog (3000-et 125 körül, dieselnek ez pont elég - bár lelkiismeret kérdése), városban pedig _nagyon_ lassan melegszik. Nem tudom, német modellről lévén szó, van-e benne kiegészítő fűtés vagy kályha, de télen dugóban araszolva elkezd kihűlni a motor, és kell vagy 10 kilométer, mire üzemmeleg lesz (fűtetlen garázsból indulva.)

1., kérdésedre elvileg igen a válasz, a helyedben megkérdeznék egy Opel kereskedőt
2., A diesel motoros modelleknél elvileg fémből van az egyébként könnyen kopó műanyag; a kormáynműről nem tudok nyilatkozni. (Valami kopog nálam, a szerviz ezt még "nem hallja". Sebaj, majd ha lejár a garancia... :/)
3., Tehát: festékvastagságmérővel körbe az autót, nézni a füstölést, ööö, majd a többieknek biztos több eszükbe jut
4., Alkudj bátran, említsd meg, hogy másfél hónap múlva egy évvel öregebb lesz az autó, esetleges apróbb hibákra hivatkozz. Privát vélemény: idei az autó. A nepper behozta, kifizette a regadót. Ez eddig olyan 250 e HUF, van rajta 10 % haszna, ez újabb 250 e HUF. Hol kapsz ABS+klímás dieselt adott évjáratból listaárnál 1 millióval olcsóbban? Elképzelni nem tudom, de a jelek szerint működik.
Előzmény: Banderasz007 (2868)