Szevasztok!
Látom szépen halad ez a BMW topic. A Viffer fórumban hallottam erről a brigádról, a mi Horink ugye vette azt a szép Bömöst, hát gondoltam átnézek ide. Nekem is VFR-em van, sajna elég ramaty állapotban, mivel frontálisan ütköztem egy kocsival 2 hónapja. Én szerencsésen megúsztam egy térdszalag sérüléssel, de a motorom rommá tört. A 2005-ös nem a VFR-esek éve, már többen is összetörtünk. Na de már tervezgetem a következő mocimat, és megfordult a fejemben hogy esetleg mi lenne ha lenne egy BMW-m. Amikor még elkezdtem motorozni, akkor jobban benne voltam a veterán motoros témában, és a nagy álmom egy második világháborús R 75/5-ös BMW volt. A BMW-k a mai napig tetszenek, csak sajna elég drágák. Ami tetszene is, meg elérhető árban is lenne, az egy R 1100 R, olyan 2000 körüli évjáratban. Ami még igazán tetszik az a K 1200 S, de az ugye iszonyat drága.
Már sokat törtem a fejemet, milyen mocit kéne venni. Első helyen még mindig a Honda VTR 1000 F van, majd utána egy VFR 800, de gondolkodtam már esetleg egy Speed Triple-ben is, vagy egy Buell X1-ben, illetve egy BMW-ben. Csak attól félek, hogy egy ilyen "exkluzívabb" moci fentartása többe kerülhet. Már itt arra gondolok ha valami kütyü megadja magát, akkor az többe kerül, mint egy nagyobb szériában készült japán gépnél. Igazából engem a V motorok vonzanak, de nehéz ellenállni egy boxer-kardánhajtás párosnak is. Igazából én sem az a vaddisznó vagyok aki megy mint az állat, és még az ezred másodperceket is méri a Mátrában. Amolyan sport light-ban nyomom. Inkább a nyomaték vonz, nem a teljesítmény. Szóval azért is gondoltam esetleg egy Bömösre. Na de majd meglátjuk ha vége lesz a biztosítási hercehurcámnak és lesz lóvé.
Egy ilyet el tudnék képzelni a seggem alatt: