BlueFazer Creative Commons License 2005.11.13 0 0 77

Szerintem egy K1200RT a méltó vetélytársa az említett japó gépeknek.

A Pan és az FJR simán megy tartós 200km/h+ -t minden gond nélkül míg egy R-es BMW nem hinném, hogy örülne neki;)

A kardán míg az "igénytelensége" miatt + pontokat szerez a negatívot érdemlő kardánreakciójával viszont inkább 2- -t;)

ABS ez komoly "vita"kérdés lehet, hogy most kell-e vagy sem...egyik haverom elemezgette nekem nemrég, hogy amíg egy autó kereke ABS-es fékezés közben le-le blokkolhat kicsit addig motoron nem, mert akkor pont semmi értelme nem lenne, ha meg a blokkolás határ előtt beavatkozik akkor egyértelműen hosszabb (bár biztonságosabb:) egy fékezés mondjuk 200-ról 100-ra, ha kijön eléd előzni egy Trabant a pályán;) Szóval nagy kérdés, hogy jó-e, mert az ember az esetek 99%-ában érzi, hogy mik a biztonságos fékezés határai, csak vészhelyzetben tépi úgy rá az ember, hogy elperecelhet...szerintem:) 

Előzmény: TOM (73)