TOM Creative Commons License 2005.11.12 0 0 60
R1200RT  ugyanazzel a blokkal szerelt mint GS, de kis megpiszkalas utan 110 Le körül





Oldalsztenderről le. Nem kell birkózni,de azért érezni a súlyát... 225 kg üresen, plusz a 25 liter benya

Beindít. Nem Ráz, bársonyosan jár alapjáraton, igaz már meleg volt. Gázadásra elcsavarja magát, de mintha jobban ki lenne egyenlítve mint GS

Váltás: vajpuha váltó

Váltó: 6 fokozat, és 6.-ban is kellemesen vezethető. 6-ban, kb 70-től lehet menni vele...

Motor: körülbelül 2500-tól használható, de kevésbé rázza magát mint a GS, A lóerőket megpiszkálták, jobban megy mint a GS érzésre, de finomabb és lágyabb...

Motorfék:brutális, el lehet felejteni a fékek használatát, szépen motorfékkel, esetleg visszakapcsolgatva egész úton el lehet vele poroszkálni...

Kardán: én nem éreztem semmilyen kardánhatást vagy egyebet

Szélvédelem:  motoros szélvédő, nagyon buli... egész 160-ig egész jó a szélvédelem. Néha direkt leengedtem a szélvédőt, h érezzem a szelet...Nyitott bukóval is jól lehet vezetni...igazán élvezetes...

Pilótafülke: jól áttekinthető, szép műszerek, fokozatkijelző, és full computer, mindent kijelez ami kijelezhető...nagyon jó helyen, le se kell venni az útról az embernek a szemét...Tiszta autós feeling-je van a pilótafülkének.

Rádió: nagyon buli, nagy élmény vezetés közben rádiózni v akár CD-t hallgatni...ami ugye méri a szélzajt és ennek megfelelően hangosítja halkítja...

Ülés: marha nagy kényelem, hatalmas hely - még a GS után is. A térdnek jól kialakított hely, szinte benne ültem a motorban.... Ezzel a motorral csak tankolni kell megállni szintén...

Futómű:.Atomstabil, nem bólint, nem mászkál csak megy megy bármely útviszonyok között...lehet dobálni jobbról balra mint egy kisebb motort...

Valami nagyon borzasztó útminőségű utakra vittek bennünket a Siófok környékén és a túravezető nagyon nagy sebességet diktált. 80 km-t mentünk 1 óra alatt mellékutakon, falvakon át...úgy gondolom ezt a tempót nem kamikázeként kevés motorral tudtuk volna megcsinálni.

Stabilitás: hihetetlen...

Fékek: ABS...de itt a hátsó fék fékezi az elsőt is talán, szemben a GS-sel..

Fogyasztás: magasabb mint GS fogyasztása és 98-ast kér a magas kompresszió miatt, ha jól tudom...

Tempomat: nagyon buli, 1 perc alatt meg lehet szokni...és végre tudtam jobbkézzel is integetni a motorosoknak :-)

Össz benyomás: ezzel a géppel az ember mindig a hosszabb utat választja, és nem szívesen érkezik meg a célba, hanem inkább nyújtaná az utat :-) és nem számít az útminőség...