DJ. Bakter Creative Commons License 2005.11.12 0 0 9545

"Ez jó példa arra lehet egy eredetileg 30 km/h vonalból jelenleg 100 km/h vonalat csinálni."

Igen, tényleg jó példa.

Az 1-es vonal is így kezdte (legalábbis Komáromig), mégis már az a legnagyobb sebességű vonalunk, villamosítva, átépítve ( :- ) ), taurusszal, toronyórával, lánccal.

Csakhogy, a 87a vonal egy MEGYESZÉKHELYRE vezet, ahol potenciálisan sok utas van, tehát érdemes fenntartani a vasúti közlekedést. Ellentétben a sehova sem vezető mellékvonalakkal.


"Egy turistának a felső szakasz is kell.

Erről meggyőződtem, mert volt 9 utas aki átutazta velem együtt azt a 34 kilométert."

 

Igazad van, a túristának kell a ráhordás. Viszont a gond a kivastagított résszel van. Ha nem 9, hanem 90 lenne (rendszeresen), akkor minden oké lenne.

És különben is, ennyi erővel én kérek Pécs vasútállomás és a Misinatető között fogaskerekű vasutat, mert ott sok a túrista (és nem is csak 9, hanem jóval több :-)) )

 

"Szilvás és Eger között is vannak helyi utasok, de rájuk nem fordítanak kellő figyelmet türelmet, Őket 6 vonatpár szolgálja ki csak. 41 Volán járat mellett, ha még van utas az valamit jelent, fejleszteni kellene, nem elsorvasztani."

 

Az való igaz, hogy ezt a szakaszt én sem szüntetném meg, ennek még lehet esélye, főleg a VOLÁNnal való tarifaközösség esetén (by Carpy).


"Ha a felső 87-en nem lesz forgalom , lassan a hajszálér és ráhordás megszűnik."

 

Hát, SZVSZ a ráhordó vonal (87) nagyon kis "hajszálér" magához Egerhez és az agglomerációhoz képest. Inkább azzal kellene foglalkozni, hogy Eger-Budapest között normális eljutás legyen.

Amit írsz, hogy elég nagy - és folyamatosan nő - a menetidő, szerintem is elég rossz. Viszont Egerbe szerintem nem IC és közvetlen kocsi kell, hanem közvetlen gyorsvonat, ami lehetőleg nem áll meg minden fánál. De ez már nem vicinális kérdés :-))

Előzmény: Törölt nick (9524)