27: Van rajta teherforgalom, meg ott vannak a fürdővonatok nyáron, és hosszabb távon a 29-est ezen keresztül kötnék be a 20-asba.
27, 62 (Drávafok-Sellye kivételével, oda a 61-es folytatódna), 64 (sorry, FOMA!), 76, 87 felső része, 95, 98 felső része, 112, 125a, 126, 127külső része, 129, 151 alsó része, 152."
76: Relative jelentős teherforgalom. A MÁV egészében nem sokat számít, d eha regionális vaút lesz, akkor nekik fontos lesz az innen származó bevétel is.
62: Drávafok-Sellye kivételével, oda a 61-es folytatódna),: Azért a Villány-harkány is maradjon meg!
64: Nem április 1-je van!!! És nincs ott a smile. :(
87 felső része: Túristaforgalom szempontjából a a 11-es mellett ez a vonal mindenképpen mutogatnivaló a teljes hosszában!
95: Lehet, hogy részben használható lenne.
98 felső része: esetleg
112: Nem értem, hogy miért csak két vonatpár megy. Amíg a menetidő is normálisabb volt, addig az utasok számára is vonzóbb lehetett volna. A vasút közel vezet a településekhez.
125a: esteleg,
126: tényleg rossz felé vezet.
127: külső része: Ilyen vacak menetrenddel nem csoda, ha nincs utas.
129: Igen rossz vicc!!! Biztosan gépelési hiba.
151 alsó része: tényleg nem túl jó vonal. De ahol van teherforgalom, azt ne űzzük el!
152: Jelenlegi formájában tényleg nem túl szerencsés. :( De ha elkészül a Bp-et elkerülő vasúti tengely, akkor mindig jobb egy rozoga vasutatba új életet lehelni, mint egy teljesen új pályát építeni, ezért nem szabad megszüntetni