62-es.
Én azon vagyok felháborodva, hogy még van.
Menetrendtervezet leböbbentett.
Gyomírtó menet se volt.
10-el 20-al döcögni egy füves pályán.
Kísértik a sorsot.
Ha jól tudom István Gyuri, írt olyat most kellett volna meglépni, nem a választások után. Igaza van!!!!!
Ebben egyetértek vele. Ez egy kétszínű viselkedés.
Annak köszönheti a 62-es a létét, hogy nem hegyi vonal, és nem siklott ki szerelvény + a politika életben tartotta.
A Politika.
Hozzáteszem bizonyos esetekben nem vasúti közlekedési szakemberek döntenek , hanem Ők.
Én nem szidom Őket, mert nem érdekel.Megtanultam magamnak kell csinálnom a dolgaimat, és Ők egy jórészt előre elosztott dolgokban apró arányokat tudnak megváltoztatni.
De az tény, nem kéne megvárni a véget, azt hogy kisiklodjon a vonat, vagy a 20-as döcögést.
Az is tény, hogy 1968 után voltak nagy vasútfelújjítások.
Volt mozdonybeszerzés.
Fejlődött a vasút.
De én azt nem szeretném, ha a vasútnak jutó torta szelet kevesebb lenne.
egy újjabb 68 után lennének:
-nagysebességű vasutak
-új mozdonyok
-új pályák
De ha csak elvesznek és nem adnak vissza akkor az nem jó.