alfredoo Creative Commons License 2005.11.05 0 0 11443

ic

 

na ja!

 

persze hogy ervenyes a masik oldalra is akaratervenyesitest feltetelezni. kerdes hogy melyik oldal testesiti meg a kozakaratot. nem zarom ki hogy a ti oldalatok de erre nezvest nincs korrekt felmeres.

 

ezen tulmenoen az objektiv igazsagot is vizsgalni kell. peldaul atomeromu ugyeben a kozvelemeny eleeg konnyen 'megdolgozhato', 'felrevezetheto'.

 

nagyon sokat szamit az informacio. adott esetben te is mondanad mas helyszinre hogy igenis kell a radar es ahova elkepzelik a telepiteset oda a legcelszerubb telepiteni.

 

altalaban erdekek vezetik a torteneteket es az informaciok milyenseget es mennyiseget.

 

itt nalunk folyik a 7-es ut felujitasa. egy vasuti hidat epitenek ujja. a vasut nem volt hajlando a forgalmat 6 orara sem leallitani ezert a project jelentos kesedelmet szenved. a mav nyilvan meg tudja okolni magatartasat. viszont nehany eve egy masik nagyon fontos vonalon tobbszor/sokszor tobb orara leallitotta a forgalmat hogy egy vasuti hidat ki tudjanak szelesiteni. mi okozhatja az allaspontok ilyen merteku megvaltozasat? egy vallalkozas most beperli az epitoket a kesedelem miatt, nem tudom milyen indokkal. de biztos sok sok millio forint a perertek. az egeszrol, valamiert, szinte semmilyen informacio nem jut el a kozvelemenyhez. az illeto vallalkozas szinte minden kormanyhoz nagyon kozel allonak minositheto. es reszt vett az utfelujitasi tenderen de nem nyert. szinte ohatatlanul osszekapcsolodnak bennem az esemenyek es a miertek es a magyarazatok. persze nem valoszinu hogy barmi bizonyithato lenne es a tevedes kockazata nagy!

Előzmény: intercooler (11437)