Oké, tételezzük fel, hogy mindkét pályán tud közlekedni az új jármű és scak a peronmagasság az egyetlen akadály. Papíron egész jól hangzik, de mint szó volt róla, a vonal megérett a felújításra. Namármost, egy frissen felújított pálya mellett a (frissen) felújított peronokat szétverni és újraépíteni elég pazarló megoldás, főleg egy nyárra tervezett vágányzár alatt, amit a tanév végétől a (feltehetően megrendezésre kerülő) Forma-1-ig le kell bonyolítani.
Közben elgondolkoztam. Itt van előttem Cinkota állomás. Elképzeltem, modern, fantasztikus. Aztán menne tovább a vonat, mivel egységes a járműpark.
De Csömör felé a peronok kiépítése többe kerül, mint amennyi vonat jár arra, Ilonatelep felé meg valamiért nem tud felkapaszkodni a járgány, mert gyors, de nem hegymászó...
Szóval, valahogy nem jön össze, legalábbis nála a dolog. Pedig a Cinkotáig történő átépítésig még el is képzeltem, csak nem működik.