Bocs a lenyeget hagytam ki.....Dusitas allitasa a porlasztohaz aljan van, tehat a henger alaku magnesszelep es a porlaszto kozott talalhato ketto vekony 19-es szabalyozo anya... az also a biztosito, elobb azt lazitsd, igy jo esetben az egesz hengeres szelepet tudod forgatni (egyutt forog a felso allitocsavarral) es szepen beallithatod a CO-t . Egyszerre csak keveset tekerjunk ! Ha kifele csavarod akkor SZEGENYEDIK a keverek, kifele tekeresnel DUSUL... Na es a kartergaz visszavezeto gumicsovet kerjuk lehuzni a szelepfedelrol meres, allitas kozben...
Ha nem lehet beallitani akkor vagy falsot sziv (TUL SZEGENY), vagy hidegindito allandoan megy (TUL DUS) , ritkan lehet az allitocsavar is elkopva, de ilyenkor mindig csopog a benzin a kezedre amikor tekered, ugyhogy figyelem es turelem..
A Strombergnel leginkabb a hideginditonal szoktak a "mesterek" mereszeket alkotni, altalaban eloszor falsot sziv a rendszer valami tomiteshiba folytan, erre kohog meg tuszkol a moci, igy aztan jol odanyomnak neki a hideginditoval, (persze azt a legegyszerubb buzizni, mert szepen kezre esik) igy kompenzaljak az extra-luftot.
Aztan persze alapjaraton nem lesz az igazi, 30 litert eszik stb stb..Vegul mindent eltekernek ami csak tekerheto...Ime ez egy tipikus Stromberg tortenet...
Udv