tehtube Creative Commons License 2005.10.28 0 0 2587

700 körül.

Érdekesen fogalmazol. Viszont ebből nem derül ki mi a bibi. A gumiáttétes nemtommi és bekaksizásra gondolok. Nem szólnak azok a regiszterek? Lehet hogy csak a forrasztás engedett el. Nézd meg. Csavarozd le a hátulját, hátulról húzogasd azokat a kérdéses regisztereket, aztán hasonlítsd össze a többivel.

A Hammondod hanggenerátorja van gumibakon. Egy kerek zöld motor hajtja meg egy rugó csavarásával az a nagy hanggenerátort. Forog, forognak a barna hangkeltő kerekek. Ami rudak kiállnak mindkét oldalán, azok a hanxedők. Erre a hanggenerátorra van ráakasztva egy mechanikus scanner ami a vibrátóért felelős. Forgásfüggő, bizony.

A perka nehezebb eset, de van lehetőség a klasszikus kettőre való visszabutításhoz. Ha trambi mesternek sikerül, lesz precedens.

Ki lehet fogni bontott pedálokat. Esetleg vegyél egy filléres tranyós Hammondot, pl. 123J, aztán szedd ki belőle ami neked tetszik. (billentyűk, pedál, kapcsolók...)

Mindenesetre látszik hogy a kezdetben olcsónak tekinthető szerzemény bizony további áldozatokat követel új gazdájától.

Előzmény: hvik (2586)