Kedves cheatrie! Szerintem különbséget kell tenni a szándékos átverés és az időközben felmerülő problémák között.
Az én tapasztalatom az AL-lel, hogy mindenben igyekeztek a legjobbat nyújtani. Ha egy alvállalkozó munkása rosszul végezte el a dolgát és ezt nem vették észre, vagy pl. mert a szagelszívóm meghibásodott, ez nem tudható be rosszindulatnak vagy átverésnek. Amit normálisan elvárható, azt szerintem megtették.
A műszaki átadáskor én pl. a folyosó félhomályában nem vettem észre, hogy a bejárati ajtó sérült, mert valaki kulcs híján feszegetéssel akart bejutni. Az AL saját műszaki vezetője hívta fel erre a figyelmem, és mutatta meg a csereajtót, amit már a műszaki átadásra odaszállítottak. Egy "rossz" cégnél a birtokbaadásig nem javították volna ki, hátha nem veszem észre, utána pedig rámkenték volna, hogy én tettem tönkre.
Jó épület nincs, csak javított. A hozzáállásban azonban nagy eltérés van egyes cégek között, és az AL-nél nekem kifejezetten jók voltak a tapasztalataim.