artur1 Creative Commons License 2005.10.12 0 0 165

Szia Itzsirk1 !

 

Nagyon meg tudlak érteni. Mi is tavaly fejeztük be a Neckermannal való kapcsolatunkat és átváltottunk a TUI-ra. Most nem részletezem a problémákat, de annyit azért elmondanék, hogy a nagy "ügyfélközpontú" neckermann több levelünkre sem reagált, magyarul egyáltalán nem érdekelte az utasuk problémája és az, hogy esetleg ezek miatt már többet nem megyünk velük sehova. Felháborítónak tartom a hozzáállásukat és ahogy az emberekkel bánnak, ugyanakkor évről évre csökken a színvonaluk szerintem. Ezek után persze eldöntöttük, hogy velük soha sehova.

Idén a TUI szervezésében voltunk Tenerifén és azt kell, hogy mondjam, tökéletes, 1000%-os nyaralásunk (2 hét) volt, mindennel meg voltunk elégedve. :)

E-mailben kértem az új TUI-s téli katalógusokat, s hamar meg is küldték.

A környezetünkben is nagyon sokan panaszkodnak a neckermannra, ami már rég nem az a neckermann, ami évekkel ezelőtt volt.

Remélhetőleg több ilyen kellemetlen élményed nem lesz!

 

Üdv!!!!!

Előzmény: Itzsirk1 (156)