Törölt nick Creative Commons License 2005.10.10 0 0 427

Kedves buszvezető bácsi!

 

Látom Te valamennyire ismered a BKV hálózatát, sajnos

 

 

 

 

Kedves Buszvezető bácsi!

 

Látom Te ismered Budapest éjszakai közlekedését.

 

Engem először a 9-es zavart meg a rendes számok előtt. Az É jobban teszett, de ez van.

 

Budapesten laktam fenn, sajnos a tömegközlekedés nem a legjobb aminek a problámája az hogy célszerű abban a kerületben élni, ahol melózunk és fordítva.

 

Én a 6 ker-ben a Bajza utca környékén laktam.

 

Nem szerettem gyalogolni, de a következő útvonalon közelekdtem a X ker Madlódi közepén (Globus melett) levő melóhelymre:

 

1-es varia

 

72 es troli Arany J. utig

Onnan 3-as metro Kőbánya Kispestig onna  a piros 85-os mert annak volt megállója ott.

 

A buszon volt fűtés azért is szerttem jobban.

 

Vagy:

 

72-es troli ellenkező irányba onnan gyaloglás a Bethesdánál vagy a Thökölyn a 1-es villcsi felé.

 

Ezen a vilcsin nem volt fűtés pedig csehszlovák TATRA

 

Átszállás a Kőbányai úton a 28-ra ami ritkán járt.

Ott volt fűtés csak az ajtó sokáig nyitva.

 

28-as a munkahelyem előtt tett le akárcsak a piros 85-ös

 

A hideg akkoriban -10 -15 -20 hóesés, akkor volt az országos káosz stb.

 

Másik melóhelyem:

 

Kicsit gázos Pesthidegkút.

 

72 es a Nyugatiig.

 

utána a hideg 4-6 os villcsi, Moszkva térig. Moszván át az 56-os buszra vagy villcsire.

Onnan a 64 164 vagy 157 257 buszokkal.

Nekem a 157 is jó volt mert épp a legutolsó megállóban szálltam le mindkét irány 10 perc volt indulástól számolva a 64-164-257-164 esen.

 

Lényeg 4 eszköz.

Budapesten az a ciki , ha baromira kell koncentrálni, mert nem végállomáson szállsz le.

 

HAjnalban reggel az ember el elréved elalszik elbambul sajnos.

 

Én nem a BKV-t hibáztatom, lényegében 4 átszálásos munkába járást nem javaslok, de még 3-as átszállást se,.

 

a 3-as metrón az a volt a legnagyobb ciki, hogy van a légbefúvó akármi.

Nos az bekapcsolt és a jeges szelet fújta.

Ahogy közeledett az alagút vége de még a mozgólépcsőn is ciki volt.

 

Utcán se van olyan hideg amikor nem fúj a szél.

A szellőztetés elég ciki.

 

Másik emlékezetes dolog:

 

Békásmegyerre jártam tanfolymra Heves megyéből.

 

Eger mellől.

 

Amerikia útnál leszálltam, onnan ghyalog Kacsó Pongrác- 1 es villcsi

 

Szentendrei Hévre átszálltam.

 

Békási HÉv áll tól még 8 perc gyalog.

 

Ok 40 perc csúcsban azon kívűl 55 perc.

A tanárom egyszer elvitt merrt hazafelé ment a Gödöllő M3 útvonalon.

 

Vele 13 perc volt egyszer meg 11 perc. Autóval Opel Astra, de ő jó sávokat is választott!

 

Lényeg csúcsban jobb utazni de 6 után elég hamar lesz ritka a követés, megfigyeltem estefelé az emberek kirajzanak, de nincs elég járat este 7 -8 körül.

 

Hév csúcson kívűli 10 perces követése vagy az 1es villcsi 9 perces követése halottnak a csók.

 

Nyáron a HÉV egy szaunaszerű valami, még a MÁV vagonoknak is nagyob a menetszele, a hátsó  két szerelvényvég  az ajtó mellett, ott  az ablakok nem nyithatók.

 

Másik 

 

 

Mindegy.

 

Én nem a BKV dolgozókat a VEKÉ-t meg másokat okolok.

 

Először a magunk szemében kell keresni a gerendát, a mások szemében hamar megtaláljuk a szálkát.

 

Pesten a vidékiek igazodnak el nehezen, azok bolyonganak, esetleg rossz irányba mennek.

 

Egyszerűen vagy autóval kell munkába járni ha messze van a melóhely, vagy közelebb találni melót.

 

 

 

 

Előzmény: Törölt nick (423)