Kedves buszvezető bácsi!
Látom Te valamennyire ismered a BKV hálózatát, sajnos
Kedves Buszvezető bácsi!
Látom Te ismered Budapest éjszakai közlekedését.
Engem először a 9-es zavart meg a rendes számok előtt. Az É jobban teszett, de ez van.
Budapesten laktam fenn, sajnos a tömegközlekedés nem a legjobb aminek a problámája az hogy célszerű abban a kerületben élni, ahol melózunk és fordítva.
Én a 6 ker-ben a Bajza utca környékén laktam.
Nem szerettem gyalogolni, de a következő útvonalon közelekdtem a X ker Madlódi közepén (Globus melett) levő melóhelymre:
1-es varia
72 es troli Arany J. utig
Onnan 3-as metro Kőbánya Kispestig onna a piros 85-os mert annak volt megállója ott.
A buszon volt fűtés azért is szerttem jobban.
Vagy:
72-es troli ellenkező irányba onnan gyaloglás a Bethesdánál vagy a Thökölyn a 1-es villcsi felé.
Ezen a vilcsin nem volt fűtés pedig csehszlovák TATRA
Átszállás a Kőbányai úton a 28-ra ami ritkán járt.
Ott volt fűtés csak az ajtó sokáig nyitva.
28-as a munkahelyem előtt tett le akárcsak a piros 85-ös
A hideg akkoriban -10 -15 -20 hóesés, akkor volt az országos káosz stb.
Másik melóhelyem:
Kicsit gázos Pesthidegkút.
72 es a Nyugatiig.
utána a hideg 4-6 os villcsi, Moszkva térig. Moszván át az 56-os buszra vagy villcsire.
Onnan a 64 164 vagy 157 257 buszokkal.
Nekem a 157 is jó volt mert épp a legutolsó megállóban szálltam le mindkét irány 10 perc volt indulástól számolva a 64-164-257-164 esen.
Lényeg 4 eszköz.
Budapesten az a ciki , ha baromira kell koncentrálni, mert nem végállomáson szállsz le.
HAjnalban reggel az ember el elréved elalszik elbambul sajnos.
Én nem a BKV-t hibáztatom, lényegében 4 átszálásos munkába járást nem javaslok, de még 3-as átszállást se,.
a 3-as metrón az a volt a legnagyobb ciki, hogy van a légbefúvó akármi.
Nos az bekapcsolt és a jeges szelet fújta.
Ahogy közeledett az alagút vége de még a mozgólépcsőn is ciki volt.
Utcán se van olyan hideg amikor nem fúj a szél.
A szellőztetés elég ciki.
Másik emlékezetes dolog:
Békásmegyerre jártam tanfolymra Heves megyéből.
Eger mellől.
Amerikia útnál leszálltam, onnan ghyalog Kacsó Pongrác- 1 es villcsi
Szentendrei Hévre átszálltam.
Békási HÉv áll tól még 8 perc gyalog.
Ok 40 perc csúcsban azon kívűl 55 perc.
A tanárom egyszer elvitt merrt hazafelé ment a Gödöllő M3 útvonalon.
Vele 13 perc volt egyszer meg 11 perc. Autóval Opel Astra, de ő jó sávokat is választott!
Lényeg csúcsban jobb utazni de 6 után elég hamar lesz ritka a követés, megfigyeltem estefelé az emberek kirajzanak, de nincs elég járat este 7 -8 körül.
Hév csúcson kívűli 10 perces követése vagy az 1es villcsi 9 perces követése halottnak a csók.
Nyáron a HÉV egy szaunaszerű valami, még a MÁV vagonoknak is nagyob a menetszele, a hátsó két szerelvényvég az ajtó mellett, ott az ablakok nem nyithatók.
Másik
Mindegy.
Én nem a BKV dolgozókat a VEKÉ-t meg másokat okolok.
Először a magunk szemében kell keresni a gerendát, a mások szemében hamar megtaláljuk a szálkát.
Pesten a vidékiek igazodnak el nehezen, azok bolyonganak, esetleg rossz irányba mennek.
Egyszerűen vagy autóval kell munkába járni ha messze van a melóhely, vagy közelebb találni melót.